30 augusti 2014

K Ä R L E K

Allmänt

Inte kan man få för mycket kärlek! Alla människor har behov utav kärlek, från familj, vänner och kanske sin stora kärlek. Yes, alla behöver kärlek men dethär med att alla måste lägga sig i andras kärlek förstår jag inte riktigt. 
 
Om man inte har någon pojkvän/flickvän så ska vissa människor ifrågasätta varandra för det. Undra om personen som är singel är gay, för ful för att ha en partner osv. Hemska vi är mot varandra ibland! 
Om man har turen att ha hittat sin livs kärlek så måste vissa människor leta fel på just den personen eller på hela förhållandet. De lägger sig i eller pratar strunt och sprider rykten. Tex. kan vissa ha åsikter om distansförhållande, att man är med varandra för sällan eller att någon tycker att några alltid är för mycket med varandra. Någon kanske tycker att den ena är så mycket snyggare och har ett sånt mycket bättre utseende än den andra. Och vissa kanske byter killar oftare än dom byter strumpor. Alltid måste vissa lägga sig i andras förhållande.
 
 
Jag är singel, och lycklig. Att vara kär är något av det bästa som finns enligt mej. Och visst, jag skulle vilja ha en pojkvän. Men jag tror och jag vet att kärlek är ingen känsla man kan tvinga fram. Man kan inte jaga den, det är något som kommer när den vill komma. Man kan alltid lura sin hjärna att man är kär i någon men hjärtat går inte att lura. Och visst tycker jag det är en aning jobbigt ibland med folk som måste fråga om varför jag inte har någon pojkvän och de som försöker para ihop mej med den perfekta pojkvännen för mig enligt dem. - no help plz, säger jag bara till er. Drömprinsen får komma när han vill komma och är det inte imorgon så är det kanske om en månad. 
 
Var stolta alla singeltjejer! Och sträck på er lite extra. Visa alla att man inte behöver vara ful eller det ena och det andra för att vara singel. Vi är bara lite extra svår fångade ;) 
Och såklart grattis till er som har hittat er perfekta pojkvän!
U go girl!

Härligt o så sant inlägg!

Svar: Tack :))
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress