Utsäkta dålig uppdatering här.. Men mått lite dåligt idag + igårkväll... Ont i rygg och bakhuvudet, jag är förkyld, har munsår och halsen = död. Vidare till något positivare och roligt.. Igår red jag Bell! Under stjärnhimmeln, hur fint o mysigt som helst. Dock väldigt kallt och Bella var ganska spänd och rädd. 
Idag har jag ridit min häst. Nallebjörnen som jag älskar mer än något annat. Jätte snäll, glad och lugn idag även när han fick en älgafluga på sig, d.u.k.t.i.g. :)

Tino har fått flytta in i stallet nu. Hoppas han sover gott där inatt. Jag var tvungen att tvätta hans gosedjur eftersom det hade rammat ner från fönstret i boxen och var jätteskitigt. Gosedjuret har inte hunnit torka än så Albertino får sova utan den inatt. Men han överlever nog, gamla gubben. 

Ikväll har jag pluggat till mitt samhällskunskapsprov och ätit jättegod rabarberglass. Mums :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress