30 september 2014

Nackspärr

Allmänt

Imorse vaknade jag halv 5 av att jag hade nackspärr. Låg kvar i sängen och försökte somna om men det gick inte. När klockan ringde och jag skulle stiga upp halv 6, satte jag mej upp i sängen. Det gjorde ont men jag fortsatte med att klä på mig och gå till toan.. När jag skulle tillbaka till mitt rum blev jag så yr! Jag tycker det är så fruktansvärt läskigt att vara yr, det känns som man kommer svimma vilken sekund som helst.

Jag fick sitta i sängen o vänta på mamma. När hon vaknade hjälpte hon mig ner i sängen och ringde till vårdcentralen + skolan.. 

Jag fick ligga i sängen med värme och efter en stund kände jag mej så pass bra att jag kunde gå ut en liten stund. Men när jag kom ut började det dunka i bakhuvudet och jag började må jätte illa. Fick gå in och lägga mig i soffan och jag hade då världens huvudvärk .

Fått i mig lite mat nu, ska träffa min nya sjukgymnast. Fick bli en akuttid då min nacke sitter helt fast.  



Jag älskar denna hästen <3


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress