30 juni 2015

Godmorgon tisdag

Allmänt

Igår fick Albertino en vilodag. Det var inte alls meningen att den skulle hamnat igår då jag kanske inte kommer hinna rida honom på onsdag. Men 2 vilodagar på en vecka dör han nog inte av. Anledningen till varför han inte reds igår var för att jag blev helt utmattad och trött pang, från ingenstans när jag åt middag. Konstigt, men det gick över lite mer allt eftersom så till kvällen var jag piggare. 
Jag kollade på frikänd del 10 igår eftermiddag/kväll. Det är en riktig seg serie men har samtidigt en bra handling och bra skådespelare men det hade varit bättre om man kortade ner hela serien till 5delar istället för 10. 

Idag blir det att jobba, måla, måla och måla. Det är fint väde ute så jag slipper regnet och förhoppningsvis knotten. Jag cyklar ner till jobbet och tar med badkläder ifall jag ska bada efter jobbet. 

Jag ska också idag ta kort med min häst. Jag är bara lite osäker på om Tino ska ha knoppar eller tofsar. Jag ska ha klänning iallafall. Jag hoppas att Tino sköter sig bra och är lugn och lydig fast han fick vilodag igår.

Sedan får vi se vad jag mer hinner med idag. Puss & kram 

Nu ska jag cykla iväg till jobbet med min ridhjälm.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress