29 juni 2015

Lovely monday

Allmänt



Jag äskar måndagar! Denna måndagen och veckan börjar med tandläkarbesök klockan 12. Det kanske inte är det absolut roligaste men helt okej. Sedan så blir det ridtur på Albertino och så tänkte jag tömköra Svarten. Hoppas få till ett bad idag då jag bara cyklade till sjön igår utan att bada. Det blir inget jobb idag då jag hade en så dum tandläkartid.


Älskar håret och sminkningen! Jag tycker det är roligt att locka, platta, våga, fläta och fixa håret och sminka mig, men jag skulle aldrig stiga upp x antal minuter tidigare för att fixa med mitt utseende. Nu på sommarlovet vaknar man ju vid sju och har (nästan) all tid i världen till att fixa med utseendet och då är det bara roligt. Men när man ska till skolan tycker jag man är fin som man är. Inte ska man behöva stiga upp tidigare på morgonen och stressa för att sminka sig. Jag sminkar mig knappt aldrig till skolan på vardagarna men under helger och lov passar jag på för det är roligt att göra sig fin för sig själv.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress