Det är ganska mycket på skolfronten nu. Jag slutar om 2 veckor och lärarna lägger sjäkvklart allt till de sista veckorna. I helgen tänkte jag ta tag i en hel del skolarbeten.
 
Romananalys ska jag göra på "tusen strålande solar" som jag läste ut för ett bra tag sedan. Den ska vara klar tills tisdag.
idrottsuppgift.. vet inte när det ska vara klart men tänker skicka in de så fort som möljigt.
Uppsats om robortar. Detta ska vara klart på fredag.
Matematik 2 C, det är nationellt prov på fredag och jag måste plugga till det. Egentligen skulle jag bara velat ha detta provet nästa vecka och inte massa andra uppgifter. 
 
De kurser som är helt klara nu är historia, engelska och matte 1c. Det känns så himla skönt att ha iallafall de avklarade. Jag lämnade in alla mina skolböcker till biblioteket igår. Alla förutom matteboken. Det känns verkligen som sommarlovet börjar närma sig nu. 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress