30 maj 2015

Pricken

Allmänt

I förmiddags pluggade jag. Idrottsuppgiften blev inlämnad och klar. Jag pluggade 2 timmar matte också. Repeterar tills nationella provet . Det regnade så jag väntade med att rida tills eftermiddagen. 

Ridturen gick fruktansvärt dålig och bra. Tänkte ridit ut men Albertino vägrade gå ut från paddocken. Tillslut (efter 45minuter) gav jag upp och red i paddocken istället och han var superfin. Jag red i dressyrsadeln , satt ner och det kändes jättebra . 90% av passet red vi runt fyrkantsspåret eftersom jag inte vill rida på volt så mycket. Blandannat därför jag rider ut så mycket med honom. Han kändes jätte positiv och jobbade på i båda varven. 



Kolla vilken gullig prick han har fått. Han har faktiskt fått flera stycken. Ett till smeknamn har han fått nu: pricken. 


Jag masserade honom lite innan ridturen. Då får han en såå avslappand underläpp som bara hänger. Söt.

Ikväll åkte jag med familj till farmor. Vi har ätit mat. Stannar här hela kvällen då hästarna fick gå in lite tidigare. 


Jag fick lite godis av farmor , tackar! 
Linn

Söt prick på din häst och vilken snäll farmor :)

Svar: Ja;):)
Annie Johansson

Michelle Petersson

Skönt att det blev ett bra pass trots allt. Men förstår, inte kul när hästen verkligen VÄGRAR göra det man vill :P
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress