30 november 2015

STORM

Allmänt

Ni vet känslan när man vaknar upp efter en ovanligt bra sömn? - Då vet man att det är storm.
Jag älskar att vara strömlös och behöva tända ljus och det känns väldigt miljövänligt och bra. Tyvärr så har jag ström hemma.. strömmen gick inatt men kom tillbaka innan jag vaknade, synd. Det var också sjukt lätt att ta sig fram på vägarna idag. Såklart var det träd lite här och där men det gick ju att komma förbi och det var ju bra.

Jag tycker det är mysigt att vara inne i trygghet när det är storm ute. Att kunna mysa in sig i en filt och tända ljus och dricka varm chokladmjölk <3. Att vara ute i stormen är dock mindre mysigt. Jag red Albertino igår eftermiddag. det blåste inte så mycket men det ösregnade så det var lite mindre mysigt att vara ute i skogen och rida än att sitta inne med en kopp varm chokladmjölk.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress