30 oktober 2015

20kr rikare

Jag fixade denna halloweensminkinigen (& hår) idag och fick 20kr. Jag är faktiskt mer nöjd med mitt spindelnät då detta har för mjuka linjer för min smak... men spindeln blev ju gullig.
Min sminkning:
Jag tänkte skriva lite om dagens ridpass men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Det kändes bara helt magisk och Albertino var jättefin, super fin, helt magisk. Från att jag inte har haft någon bra kontroll på honom under veckan. Det har bara varit massvis överskottsenergi som jag inte har kunnat använda till något bra. Men så idag när vi red i ridhuset mellan fyra väggar var han bra. Väldigt pigg men använde det på rätt sätt. Galoppen blir bara bättre och bättre. 
Sara

Va fint det blev!

Svar: Tack :)
Annie Johansson

Julia Forsbacka

När det går riktigt bra är det svårt att skriva om ridpasset, haha. Man bara "Aaah, det var superfint och kan inte sluta tänka på det"

Svar: haha, jaa, så svårt att beskriva dendär känslan :)
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress