31 oktober 2015

Alla helgons dag

Allmänt

Nu på morgonen har jag 50glosor att lära mig. Jag lär mig glosor såå sakta.. men glömmer bort de jätte snabbt, en timme efter provet, hehe.

Vid 11 ska jag övningsköra till favorithäst nr 2 och rida en sväng. Min egna superstjärna får vila idag. Tanken var att han skulle fått vila igår och sedan på måndag men det blev lite ändrade planer då jag ville ha ett bra ridpass innan vilodagen. Och vi fick ett jättebra ridpass igår så nu förtjänar han verkligen en vilodag.
 
På eftermiddagen/kvällen är jag bortbjuden. Det är ju alla helgonas dag idag och halloween firande. 
Glömde skriva igår att Tino gjorde ett litet hopp med mig i ridhuset. Efter att ha ridit förbi en pall 5 gånger blev den livsfarlig. ;) Dock gammal bild... lill hästen tycker om att göra luftsprång så har nämligen lite gamla bilder på det.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress