Jag hoppas att ni fick en bra start på denna veckan. Min måndag började med att katten satt och jamade vid kvart i 5 för att han ville ut. Sedan känner man ryggvärken när man stiger upp... sedan är det bara att spendera 1timme på bussen till skolan. En helt okej morgon ändå.

Nu är det programmering i 2,5h som gäller, sedan en lektion till och så slutar jag vid 12. Efter skolan skall jag ner på stan och väl hemma ska hästen ridas och lite plugg göras. Bloggen ska även återgå till det normala, dvs fler inlägg. Dock fungerar bloggappen fortfarande inte men jag får ha tålamod, denna veckan ska den nog bli fixad.
Nu när detta lovet är över börjar jag dirket längta till nästa, dvs påsklovet. Då ska jag som vanligt vara med släkten och leta påskägg, men det blir även GHS och lite koll på balklänning. Vet ni någon bra balklänningsaffär i Göteborg så kommentera!<3 Sedan blir det antagligen en sväng till Gekås också.

Jag hoppas att ni får en bra vecka såhär efter lovet, glöm inte bort att vara awesome.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress