1. Jag somnar tidigast, vid klockan 24.
2. Jag vaknar tidigast, vid klockan 7.
3. Jag bloggar några timmar innan min/-a kompis/-ar vaknar.
 
Nu är jag vid punkt tre och skriver lite på bloggen samtidigt som jag lyssnar på musik (med hörlurar.). På bloggen idag blir det detta morgoninlägget?, en video kl 09:00, pluggtips och lite om dagens ridpass. Sedan skall jag förbereda lite inlägg för nästa vecka. Längtar till nästa vecka och matteprovet.
Jag behöver beställa tid hos frisören. Nu ser mitt hår mer ut som det på bilden till höger. Jag måste även beställa tid hos sjukgymnasten och eventuellt massören. Att gå på massage är skönt men det kostar mycket och jag känner tyvärr ingen större skillnad efteråt. Det får inte smärtan att gå ner på noll, utan kanske gör så att den ligger stadigt på en 3:a någon dag efter och inte går upp på en 7:a.
Karoline

Fantastiskt fint hår!

Svar: Tack 😊
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress