30 juli 2016

The big day

Allmänt

Dagen man har väntat efter är äntligen här. Såklart är det NF SM där jag och Albertino stod i startlistan tills min lilla ögonskada. Idag blir det ingen hästtävling, utan istället får man sitta och maila till tävlingsarrangörer för att försöka få tillbaka anmälningsavgiften. Det är inga stora summor pengar men man ska få tillbaka pengarna om man skickar in läkarintyg. Nu är det dock såhär att man skulle ha skickat in läkarintyget den 25 juli, vilket låter jättekonstigt för såklart kan man ju bli allvarligt sjuk bara någon dag innan tävlingen?

Eftersom jag inte bör eller kan vara ute i dagsljuset har hästen fått vila sedan tisdag, Jag har lite ågest och dåligt samvete över detta, men det är faktiskt inget jag har kunnat styra över. Nu när Albertino bara har stått några dagar får jag inte upp någon på honom så jag får försöka rida honom imorgon. Ikväll ska jag faktiskt äntligen lämna mitt lilla hus för att träffa lite folk. 

Denna veckan skulle jag ha gjort massvis med roliga saker som att umgås med vänner, tävla, fotografera, klippa mig osv. Nu blev det bara en heldag i Kosta med vänner och två körlektioner, sedan blev man skadad på onsdagen och sedan dess har jag bara fått vara inne och vila ögonen.
 
Nu under helgen börjar det iallafall se lite roligare ut.
Mitt lilla monster <3
 
Julia Forsbacka

Åh, tycker så synd om dig! Hoppas verkligen det blir bra snart♥

Svar: tack <3
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress