Ridhjälm 1 599kr, pannband 99kr, boots 99kr, piké 350kr, kofta 595kr och väst 500kr. 

Bästa mässpriset var västen som tidigare kostat 2 999kr. 399kr var ordinarie pris på bootsen som nu kostade 99kr.. Med tanke på att jag hade tänkt köpa en hjälm för 7 000kr (och provade en för 13 000+) var den jag köpte för 1 599kr riktigt billig. Denna hjälmen hade mest guld (såklart dock ej äkta guld) och satt bäst på mig.

Idag har jag provat balklänningar. Jag var på två affärer och hittade tre stycken som jag provade. Det var en som jag gillade även på, en turkos med hög hals. De i affären tyckte absolut jag skulle ha en turkos klänning (provade även marinblå) och tyckte modellen passade mig bra så de känns skönt att vara inne på rätt spår. Det roliga är att jag valde den turkosa och hon i affären en marinblå spetsklänning som inte passade mig lika bra.

Idag har jag kommit hem och blivit påhoppas av en katt och en häst, lite skillnad på 4 och 400kg men de gick bra. Jag har saknat mina små (och stora) djur så mycket.
Josefin

Så snygga saker! :)

Svar: Tack!☺
Annie Johansson

Karoline

Jättesnygga saker, älskar hjälmen :)
Mys att de blev så glada över att du var hemma igen!

Svar: Tack så mycket!:)
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress