30 mars 2016

Onsdag

Allmänt

Idag var det faktsikt skönt att vakna upp i sin egna säng med hästen som utsikt. Jag trivs väldigt bra på hotell men inget slår faktiskt att vara bara några meter från sin älskade häst. 

Jag har haft det riktigt bra i Göteborg. Det har varit mycket häst, hotell, balklänningar och Gekås. Allt har varit väldigt roligt förutom att jag inte gillar att gå på Gekås för länge.. Dock var det inte mycket folk, inga köer till omklädningsrummen och bara korta till mat och kassor, såklart inte kö in till Gekås. På söndagen gick jag på gekås med ont i ryggen och det blev inte bättre men det släppte faktiskt under natten därpå. Jag fick ont i ryggen när jag hade sovit men lyckades bota det med att sova. Tyvärr är det svårt att träna när man är iväg.

Jag tänkte visa upp vad jag köpte på Gekås sedan. Vad jag köpte på mässan har jag faktiskt visat er. Sedan har jag 800 bilder att gå igenom från hoppningen. Vissa hamnar i papperskorgen direkt mendans vissa skall redigeras och sedan publiceras här. Detta kommer jag dock inte hinna med idag.

Idag skall jag rida hästen, åka till stan, åka hem igen, plugga och träna. Även blogga, ta kort till er och allt det vardagliga. 

NU = pussa ihjäl denna mulen:
Jag önskar er en underbar onsdag.
N

Ja att vakna upp i sin egna säng är najs!

Svar: ja men verkligen!☺
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress