Igår var jag och mamma på stan hela eftermiddagen och kvällen. Vi började med att kolla på balklänning till mig. Jag hittade en som jag skulle kunna tänka mig att ha av ett hundratal. (Kräsna jag) Det är en balklänningsaffär i Växjö som jag inte har varit på ännu men jag ska försöka hitta någon tid då jag kan gå dit. Det skulle vara så skönt att hitta en klänning i en affär och slippa beställa men nu ser det dock ut som jag får beställa min klänning om jag ska få en sådan jag vill ha. Tyvärr är det inte någon klänning som har uppfyllt alla mina krav och att kompromissa vill jag inte. Jag hittade iallafall en balklänning som jag skulle kunna tänka mig att ha för ett väldigt bra pris också. Tyvärr har jag inga bilder.

Efter att vi hade kollat balklänningar gick vi lite på grand och jag fick några tidiga julklappar. Jag kollade även på lite julklappar till mina vänner. Jag älskar julstämningen i butikerna. Sedan åt vi på mitt favoritställe nere på stan. Det är typ bara dom som har "vanligt-tråkig-mat" som jag tycker om så inget speciellt men väldigt gott.

Efter lite käk blev det bio kvart över 9. Vi kollade på The accountant som var sevärd. Lite speciellt utformad kanske men jag gillar sånt. Den handlalde om autism och hade ett bra, starkt och lite sorligt budskap. Dessutom hade filmen en bra handling, bra skådespelare och en röd tråd + ett väldigt bra avslut, precis en såndär film som jag tycker om. Dock är filmen klassad som thriller men jag tyckte mest att folk skrattade åt roliga uttalanden än att de tyckte den var läskig eller obehaglig på något sätt. Filmen var lång, över två timmar men jag tyckte aldrig att den blev långtråkig. 
FrökenTV, bloggen om tv och film

nice

Svar: ja :)
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress