21 april 2017

HELG

filmer träning

Idag är jag ledig, ingen skola och inget jobb vilket betyder att min helg redan har börjat, klockan 7 på morgonen. Det finns ändå en del saker inplanerade idag. Jag ska in till stan för att träffa min underbara kille och åker hemifrån strax efter klockan 10. Innan dess ska jag 1Äta frukost(vilket jag gör just nu), 2Fixa stallet, 3Träna(sjukgymnastikprogrammet) och 4Göra mig iordning OCH sätta kameran på laddning, mycket viktigt. Det är fortfarande lite oklart vad jag och T hittar på idag men när jag kommer hem ska jag på träning. Jag tränar halv 7 då pappa är iväg med jobbet och mamma inte kunde köra mig tidigare. Kameran följer med till träningen och vi får se om mamma lyckas få till några bra klipp med den. Dock hinner jag inte få upp någon film idag, den får komma imorgon istället. Träningen blir väldigt lik den förra. Bara lösgöra, lösgöra och lösgöra innan tävlingen på söndag. Vi har inga problem med själva momenten i dressyrprogrammen, bara att få Albertino lösgjord och förbereda han för de olika momenten och övningarna. Han låser sig lätt i bogarna och får inte alltid med vänster bak när man flyttar honom så vi kämpar på med det! En liten bieffekt av att han är äldre, men hellre det än att han skulle tyckt att det var tråkigt att gå på banan eller blev seg, lat och osammanbetsvillig. Han är som en femåring mentalt och kroppen 5 gånger äldre.
 
Såhär såg det ut förra träningen: Sååå magiskt fin!♡♡♡ 
Josefin Nilsson

Så fint det ser ut! :)

Svar: Tack :)))
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress