Denna vecka ska jag på 3 tävlingar! Jag ska fota två vilket kommer innebära massvis med redigeringsarbete och på den tredje tävlingen tävlar jag på en klubbis hemma. Jag ska även prata med min lärare i veckan då jag inte fått något omdöme i min ena kurs fast jag blivit lovad detta sedan innan jul.. Jag funderar även på att skicka ett mail till rekorn... Vill bara ha betyg på prov och inlämningar innan sommaren, det kan inte vara så svårt att fixa. Mina balskor måste jag även gå in och se till att det sista på klänningen blir fixat. Tiden till min naprapart ska ombokas då jag anmälde till en tävling istället.

Veckans mål i punktform:
  • Fotografera pay&ride + dressyrtävling och redigeraJag har även planer på att sätta ihop ett reklamblad för min fotografsida.
  • Rida ihop 68% i LB:1 och 63% i LA:1 på klubbtävlingen. Jag vill få nya personbästa! (Jag har högre personbästa från klubbtävlingar men då har det varit snäll bedömning. Nu är det en riktig dressyrdomare som ska döma, superkul!)
  • Fixa omdöme i min biologikurs.
  • Gå in mina balskor och sy klart balklänningen med hjälp av mormor. ;)
  • Omboka tid hos min naprapart. Somsagt valde jag att åka på tävling den dagen istället.
  • Välja sommarjobb - Jag måste kolla över hur mycket jag kan jobba på de företag som är aktuella, lön, avtal osv och även bestämma mig för vart jag vill jobba. 
Många mål för veckan! Jag hoppas att jag klara av alla.
 
 
Efter många pass på banan förra veckan ska Albertino få komma ut mer denna. Istället för att sitta och träna dressyrprogrammen på banan med Albertino är planen att kolla på filmer från bra ritter som vi har gjort och rida programmet mentalt istället.

Måndag: Skritta ut i skogen från marken. 
Perfekt dagen efter tävling! Hoppas på en snäll Tino. 
Tisdag: Uteritt - fokus på skänkelvikningar och lösgörande övningar i skogen.
Onsdag: Uteritt - galoppträning i backar. Jag ska fotografera P&J sedan på kvällen.
Torsdag: Vila
Fredag: Uteritt
Lördag: Mjukgörande pass på banan.
 Uppvärmning i skogen. Jag ska fotografera på en dressyrtävling på morgonen först.
Söndag: Tävling! Målet är att få 68% i LB:1 och 63% i LA:1. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress