Idag har jag fotograferat dressyrtävling i Lenhovda, superroligt! Dock fotograferade jag endast de 2 första klasserna då det började regna vid lunch. Det blir inga bra bilder när det regnar eller är mulet och jag hade en del saker att göra hemma med tanke på att jag tävlar imorgon så det kändes inte värt att vara kvar och fotografera i regnet.

Nu har jag överfört alla tusentals bilder till datorn och börjat radera de sämsta - det absolut svåraste med att fotografera och redigera för min del. Jag tänkte nu bege mig ut till stallet och rida Albertino då det är uppehåll och packa transporten inför morgondagens tävling. Jag hoppas Albertino är fin idag med tanke på gårdagen.

Ikväll kommer T till mig och följer med på tävlingen imorgon som är en klubbtävling hemma. Efter tävlingen blir det Valborgsfirande vilket betyder att jag inte kommer uppdatera så mycket här under helgen. Såklart lägger jag upp resultaten imorgon men förvänta er inte någon film. Utvärdering från veckans mål ska jag försöka få upp imorgon ändå är planen.
//Bild från idag - kopiering föbjuden//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress