Hej på er! 

Jag har inte uppdaterat något de senaste dagarna här. Jag har haft fullt upp men samtidigt inget intressant att skriva om. Igår fick hästarna vila och istället var jag och fixade med lite på banken, inte så kul direkt. I förrgår red jag dock ut båda hästarna och med en tjej från stallet där Kalle står, roligt! 

Nu, idag är jag påväg in till stan. Jag hoppas hitta en tatuerare som kan göra den tatuering jag vill ha. Om inte så kan jag passa på att höra om priser och hur lång tid den kommer att ta. Jag försökte mig på att rita tatueringen själv men blir inte nöjd. Jag vet vilken känsla jag vill att tatueringen ska ge och vad den ska säga men inte exakt hur den ska se ut.. 
Min häst ska även ridas idag. Det blir ett pass på banan. Sedan blir det såklart packning till EM, jag åker dit imorgon och kollar på dressyrfinalen bland annat. Inatt får jag kolla på hoppfinalen då Sverige ligger på guldplats både i laget och individuellt. Det har varit ett riktigt bra EM för Sverige såhär långt! 
Jag ska även packa en annan väska då jag på söndag ska till Skåne och hälsa på T, längtar! Jag tänkte även skicka iväg en anmälning till en tävling nästa helg, kände nämligen för att tävla på Öland på min födelsedag! Det kan verkligen bli bästa födelsedagspresenten eller värsta, beroende på hur det går. 

Josefin Nilsson

Men åh vad kul att åka till EM, hade verkligen önskat att jag också kunde åkt dit :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress