Jag ÄLSKAR hösten! Det är min favorittid på året (efter julen såklart). Min höst är alltid farfylld men samtidigt mysig. Jag älskar att gå runt i en varm stor tröja och dricka en kopp varm choklad. Samtidigt drar höstsässongen i dressyren igång vilket innebär att man åker iväg till kalla ridhus på träningar och tävlingar. Man sätter upp nya mål och i höst har jag 2st hästar att göra det med. Jag tror att det kommer att bli en riktigt bra höst med hästarna. Jag har valt att ändra om tävlingsupplägget med Albertino vilket jag tror kommer bli mycket bättre, mer om det i ett annat inlägg och så har jag även en duktig häst som jag kan få till en bra ridning på. Jag fyller år i höst igen, precis som varje höst konstigt nog. Utöver min födelsedag ska även min pappas firas och så har jag några vänner som fyller år i höst också! 

Höstens höjdpunkter:
  • EM i Göteborg! Jag åker dit med US-styrelsen.
  • Dressyrtävlingar
  • Rutiner - det ska bli sååå skönt att gå på samma schema måndag till fredag och kunna skaffa sig lite rutiner igen. Jag har jobbat 11veckor nu i sommar och haft mina dagar planerade efter mitt schema men det har inte blivit någon rutin i att ha jobbat kvällstid och dagtid om vartannat. 
  • Min födelsedag, såklart hihi
  • Tatuering!?! Jag har så länge funderat på att tatuera mig och har som mål att göra det innan jul! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress