Ja, en helspänd Tino var det inne på banan idag som absolut inte ville gå ner till C. Jag försökte bara att få honom frammåt annars är det lätt att han blir helt stillastående och börjar backa bakåt. Jag tog såklart också ner formen och försökte trava på en volt på nedre delen av ridbanan. Innan startsignal så travade han på dendär volten utan att spänna upp sig. 

Uppridningen fick vi en 6a på. Väldigt fin halt och takt och tempo men vid C blev han spänd och vi genade lite. Någon ryggning eller stopp blev det inte då han istället behöll takten i traven men såklart drog vår väg ner betyget. 

Han var rund och fin uppe vid A och vi låg på 6,5or och 7or där. Dock kändes det spänt och jag fick ingen bra känsla.. Dock blev det en 4a nere vid C där han kikade och bröt av till skritt.. Jag valde att utgå då jag inte fick någon bra känsla somsagt men helt värdelösa tyckte inte domaren atr vi va! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress