18 augusti 2017

Trött

Allmänt

Jag tror inte jag har varit såhär trött på morgonen under hela detta året. Igår blev det jobb till kl 20 och innan jobbet hade jag ridit hästen och mockat. Efter jobbet var det helt enkelt bara att ta in hästarna, köra iväg och tanka bilen och sedan ta kväll. Dock somnade jag inte innan halv 12 då jag inte fick ihop min planering för idag. Jag jobbar till Kl 13,  måste rida och fixa hästen inför tävling imorgon och så hade jag tänkt åka in till Växjö men det fick bort prioteras helt enkelt. Eftersom vi måste åka tidigt till tävlingen imorgon vill jag ha manen flätad ikväll vilket jag tänkte göra när han kommer in vid Kl 8. Att släppa ut honom med flätor i hagen är ingen idé då han försöker gno och rulla bort dom. Det får bli en myskväll hemma istället för fest i Växjö och mer tid till Tino och mindre stressigt! Jag skulle hinna åka in till Växjö mitt på dagen och vara där till Kl 18typ men det är ju efter klockan 6 som det roliga drar igång och i alla fall mina vänner kommer dit. Om jag åker in senare och är hemma vid 22 kan jag inte fläta manen för då sover Tino. Somsagt blir det mindre stressigt och jag kan lägga fokus på att rida till Tino ordentligt och göra honom extra fin tills imorgon! Tråkigt väder är det ju i Växjö ikväll ändå. 

 
Vi hörs kanske senare idag. 
 
NORRSKEN EMMA

ha en toppen fredag

kramizzz

Svar: Tack, du med! :) kram
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress