Livet är så skört och kan närsom tas ifrån oss och dem vi älskar. Denna dag har jag ännu en gång blivit påmind om att inte ta livet för givet. Att min älskade häst, 22år gammal går ute i hagen fullt frisk varje dag är så självklart för mig samtidigt som jag vet hur stor risken är att han skadas. Samtidigt som det känns helt overkligt att han är min egna ponnny som jag fick äran att köpa är det så självklart att han är min. Idag är jag extra tacksam över att ha denna fina häst som hjälpt mig genom flera tuffa år i livet. Jag är så glad över hans glädje att tävla och träna med mig och all kärlek som han ger mig. Varenda litet personlighetsdrag som bildar den han är och gör honom unik. Tack för detta året ihop, och alla år som vi har bakom och framför oss.
KÄRLEK
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress