Denna vecka har det inte blivit någon bloggning och ni får ursäkta mig för det. Jag har varit sjuk och inlagd på akuten så min orken och motivationen till att blogga har inte funnits. Nu är jag utskriven igen, jag är inte frisk men i ett stabilare tillstånd. Jag hoppas att jag får slippa sjukhus nu till julen. Då ska man ju vara hemma. Angående hemma har jag flyttat också denna vecka.Jag hoppas komma iordning i mitt tillfälliga boende denna helg. Det är många stora, oplanerade livshändelser som har hänt denna veckan vilket såklart har varit jobbigt. Speciellt för ett planeringsfreak som mig. Kalle har blivit riden i både måndags och onsdags. I onsdags fick vi till ett jättebra pass på banan då jag red honom utan stigbyglar. Känner mig imponerand av mig själv som kan sitta ner på honom i traven nu, även mellantraven. Albertino har fått vila i både onsdags och torsdags (då jag var på sjukhuset). Vi har under veckan dock fått till ett fint pass på banan och mött på en älg ute i skogen. Jag själv har hunnit gymma 2 gånger denna vecka och kanske blir det tre innan helgens slut. Första prioritering i helgen är att komma iordning i mitt nya boende och såklart rida och ta hand om Albertino. 


Det kommer tyvärr inte ut någon jul-/adventskalender iår men det kommer att bjudas på julstämning här ändå. 

Josefin Nilsson

Hoppas att du blir bra snabbt! Kram

Svar: Tack, kram <3
Annie Johansson

hanna

Hej! Jag tycker det skulle vara väldigt roligt att läsa mer om dig och din vardag. Jag är egentligen inte allt intresserad av hästar men har gått in här ibland och läst. Jag tycker det skulle skapa lite mer variation och det skulle vara väldigt roligt att följa din vardag utanför stallet.

Svar: tack för din feedback och för att du läser min blogg! Ska absolut försöka förbättra uppdateringen och variationen i mina inlägg. Det kommer bli bättre för varje dag som jag blir friskare. :)
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress