28 februari 2017

Tisdagsplaner

Allmänt

Godmorgon!

Det blir ett lite senare morgoninlägg än vanligt idag men jag måste alltid äta frukost innan jag uppdaterar bloggen. och idag blev det en sen frukost bestående av leverpastejmackor, apelsinjuice och ananas:
 
Dagen hoppas jag ska rulla på bra. Det stora som händer idag är programridningen vid klockan 5. Jag måste göra iordning hästen vid klockan 3 men annars är jag "hästfri" tills dess, förutom stallet som såklart ska mockas nu på förmiddagen. Jag ska även laga lunch till mig runt klockan ett. Jag tänkte sätta alarmet på halv ett så att jag inte glömmer bort att äta innan jag ska rida. Jag ska träna min rygg idag igen och även skriva på min en uppsats då det inte blev av igår. Det är ungefär såhär min dag ser ut. Har ni några roliga planer för dagen?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress