31 januari 2017

Tuesday

Allmänt

Ursäkta för dålig uppdatering här på morgonen och förmiddagen. Tisdagar är ingen favoritdag och inte denhär heller.. men för att inte grotta ner mig i det dåliga så ska jag försöka se allt positivt.
Jag åt frukost imorse! Guldstjärna till mig.
Jag red dressyrprogram med Albertino i förmiddags vilket gick ganska bra. Jag tänkte lägga ut en film och skriva mer om det sen.
Ikväll får jag äntligen prova en sadel på min häst! Jag hoppas att den passar så jag kan rida i den framöver. Den sadel som jag har nu trivs jag inte i.. men jag tänkte ta det i ett eget inlägg.
Jag behöver även skriva ett åsiktsinlägg tills imorgon och åsiktsinlägg tycker jag är jätteroliga att skriva.
 
Hoppas ni har en riktigt bra dag! Jag tänkte kolla in era bloggar för att få lite positiv energi.
Ellen - tävlingsryttare

Hoppas sadeln passar!

Svar: Tack för dina lyckoönskningar :)
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress