16 juni 2017

Bildredigering

Allmänt

Ikväll har jag påbörjat redigeringen av bilderna från Citygross hoppet 2017. Jag har lagt upp ett album med bilder och har nu endast 4 kvar. jag fotograferade förra helgen men har haft fullt upp med Göteborgsresan och studentfirande. Hästen har även motioneras precis som alltid och jag har även jobbat. Idag jobbade jag 8 till 5, sedan åkte jag upp med hästen till ridhuset för att rida ett ordentligt dressyrpass. Jag kan tillägga att han var väldigt fin idag med mycket energi men fortfarande lydig (oftast ;) ). Jag har nu redigerat drygt 100 bilder och det blörjar bli dags för sängen. Imorgon är jag ledig och ska då redigera en hel del.
 
Bilder på LC, kategori B finns på min fb sida för försäljning:

Här har ni några favoritbilder från LC klassen, kategori C: (Dessa är påväg upp)
//Kopiering förbjuden!//
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress