9 juni 2017

HELG

Allmänt

Godmorgon, nu sitter jag vid datorn och skriver ut några reklamblad. Sedan är det presentinslagning som gäller för jobbtiderna har jag redan hunnit med. Om en halvtimme är det dags att ta bilen först till jobbet och sedan vidare till stan. Där ska jag göra några ärenden och sedan frammåt lunch blir det skattjakt med klassen. På eftermiddagen rider jag hästen och därefter blir det en snabb dusch och raka vägen till min kusins studentmottagning. Detta kommer nog att bli en bra fredag, trots lite dåligt väder.

På lördag fotograferar jag i Växjö, Citygross cupen. Jag tänkte bara fotat lilla rundan, dvs de första klasserna men nu kanske det blir så att jag står det så länge som möjligt, dvs tills kamera batteriet tar slut. (Jag skulle verkligen behöva ett till!) På kvällen ska jag till min kille på byafest och morgonen därpå åker vi till Liseberg. Vi stannar på Liseberg till måndag kväll! Jag hoppas kunna redigera lite bilder i bilen till och från Liseberg..
 
Bild tagen av mig 2016.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress