Hårprodukter
Hårsparay från Loreal, torrschampoo från got2bo och värmeskydd från Syoss. Jag köpte även en liten sminkväska/necessär i guld, ej den på bild men väldigt lik! Införskaffde även några sminksvampar och annat smått från kosmetikavdelningen.
Hästprodukter
Jag hittade ett snyggt guldpannband med svart läder, (på hööks finns bara med brunt läder, vilket är det som är på bilden.) Jag hittade även ett snyggt klarblått schabrak från Hv Polo men med guldkant och inte silver /vittsom på bilden. De hade även svarta ridleggings för 200kronor som var väldigt lika de från kingsland! De satt superbra och var av lite tjokare och slitstarkare material än de från HÖÖKS. Bild nedanför på de från Gekås:
 
Jag är inte mycket för Gekås kläder då nästan allt har en pösig passform vilket inte riktigt är min stil... Dock har dom superbra bhar och även framknäppta. Jag letar alltid efter framåtknäppta när jag är på stan då jag tycker det är väldigt obekvämt med ett knäppe på ryggen. Dock har jag inte hittat någon på internet som finns i min storlek och det enda jag har hittat i någon butik är en Calvin Klein modell som är framåtknäppt (den finns antagligen även på internet). På gekås hade dom framåtknäppta i 2 olika modeller och färgerna vitt, svart, rosa och leopard. Det fick bli en vit, rosa och leopardfärgad BH. Supersköna och billiga. Nu har jag bara 2 bhar som är med bakåtknäppe i min gaderob av typ 10. Stor tumme upp på det!

Förutom det jag har lagt upp bilder på köpte jag Kinder Maxi (godaste chokladen!!!) Och några andra småsaker som jag inte tror är jätteintressanta för er. 
 
Josefin

åh jag måste åka dit snart, men vet att man bränner för mycket pengar så det är tur man inte bor för nära haha. Har du ridit i tajtsen än? Du för berätta hur de kändes :D Alltid velat ha såna mjuka och sköna! kram

Svar: Jag har ridit i tajtsen och tycker de, är supersköna! Aldrig ridbyxor igen;)
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress