29 mars 2017

Nytt jobb!

Allmänt

Idag skrev jag på mitt anställningsavtal som personlig assistent på humana. Jag är nu sedan den 27(måndags) anställd och går bredvid en kollega första passen imorgon, torsdag och fredag. Nästa vecka kommer jag att jobba själv. Det känns väldigt roligt med ett jobb inom vården då jag har planer på att läsa till röntgensjuksköterska efter gymnasiet. Jag tyckte även väldigt bra om personen som jag hade min anställningsintervju hos och jag fick jobbet direkt där. Det finns såklart jobb inom vården att få som student, exempelvis inom äldreomsorgen men det passar inte mig just nu iallafall (man ska aldrig säga aldrig, men det känns väldigt långt ifrån vad jag vill nu). Personlig assistent är dock en helt annan sak som jag hoppas att jag kommer att trivas med.

Anna

Åh så roligt för dig! Gratulerar och hoppas du kommer trivas :D Kram

Svar: Tack! KRAM <3
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress