19 maj 2017

Favoritbloggar

Allmänt

Jag har äntligen börjat läsa bloggar igen! Saknat det mycket, men det är något jag har prioriterat bort. Det har varit väldigt roligt att nu se hur personer och hästar har utvecklas.
Mina favorit bloggar som jag följt i flera år är:

Ida Wargs blogg - Träningsblogg som är 100%hästfri. Jag gillar hennes drivkraft och stil! Fastnade egentligen mer för henne än hennes blogg när jag hittade den.
Lina Dolks blogg - Dressyrblogg, Lina rider svår dressyr med fina Biggles, en äldre häst. Senast vann dom 2 klasser i Danmark, blandannat grand prix küren på 76%! Nu laddar dom inför SM. 
Nina Rademaekers blogg - Dressyrblogg om Nina och hennes fina hästar Bizet och Delicato.
Pimpiinas blogg - 100% hästfri! Pimpiina bjuder på mycket av hennes liv på sin blogg och youtube kanal. Hon har även hjälpt mig med plugget under gymnasietiden (hon var min rådgivare till mitt UF-företag). Bästa Pimpiina.
Jennys blogg är en dressyrblogg där man får följa Goodwin, Fonzie och Sheeba.
 
//Kopiering av bild förbjuden//
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress