13 maj 2017

Fullt upp idag

Allmänt

Har varit på ponnyridning med dessa busar idag. Brandbilar m.m. var inte farligt men häst och vagn var väldigt! Blev därför bara en häst som barnen kunde rida och därmed långa köer men många glada barn ändå! Lastningen gick hyfsat bra också. Mellan 11 och 15 var kalaset och de tiderna var vi där. Det ska bli roligt att se hur mycket pengar som totalt kom in till barncancerfonden!


När jag kom hem red jag hästen barbacka. Det gick super! Jag har världens skönaste sadel men rider inte hälften så bra med den. Blir nämligen lite lat med ben musklerna i sadel utan att tänka på det.;)

Klockan 6 blev det mat med familjen och syrrans pojkvän. Ett snabb dusch fick det helt enkelt bli. Minst sagt skitig efter en heldag i stallet. Nu har jag slängt in en kladdkaka i ungnen, vispat grädde och skurit upp en ananas. Bara att invänta tjejligan som jag ska kolla på Eurovision med. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress