3 maj 2017

Onsdagsplaner

Allmänt

Onsdag igen och halva veckan är kvar tills det blir helg. Onsdagarna har alltid varit min favoritdag då jag har haft korta skoldagar, ridlektioner, gitarrlektioner och lite annat roligt att se fram mot på just onsdagarna. Idag har jag dock bara en religionslektion att se fram mot. Hästen får vila idag och på kvällen hade jag planer på att vara i skolan men vi får se hur jag känner mig och vad jag orkar. Om det inte blir skola ikväll så sitter jag 100% säkert och redigerar bilder. Lite oklara planer för idag helt enkelt men jag hoppas det blir bra ändå. Soligt och fint väder är det iallafall.
Jag gillar denna bilden <3 lite mörk men fint ögonblick.
Ellen - tävlingsryttare

Ja väldigt fin bild!

Svar: :)
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress