4 maj 2017

Sovmorgon?

Allmänt

Godmorgon! Idag hade jag sovmorgon men inte kunde jag sova något länge för det för innan klockan 7 hade jag ätit frukost. Jag har nu skickat lite bilder som beställdes redan igår. Roligt att folk uppskattar att jag är ute och fotograferar och faktiskt betalar för bilderna! Kan ju vara lätt hänt att man laddar ner även fast det klart och tydligt står att det är förbjudet. ;) Det är somsagt roligt att många köper bilderna och även fast det inte blir mycket pengar är det iallafall bensinpengar som gör att jag kan åka runt till klubbar och fotografera. Mycket bra träning för mig att fotografera och redigera.

Idag har jag några små punkter som betas av:
  • Redigera bilder! Planen är att minst 100 bilder ska bli redigerade idag.
  • Gå runt i mina balskor. Balen börjar närma sig nu och jag måste träna ännu mer på att gå i mina skor. Jag har höga klackar då jag är kort (153).
  • Rida hästen! Albertino ska få galoppera och klättra ute i skogen. Väldigt roligt tycker han!
Detta ska göras innan det är dags att åka in till stan för att gå på kalas med T.
Välja kläder måste jag också göra! Egentligen vill man gå runt i vår-/sommarkläder men det är fortfarande lite för kallt enligt mig.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress