Mina mål för veckan:
  • Skicka ut inbjudningskort till min student - CHECK! Jag hoppas och tror att de kommer fram idag.
  • Läsa igenom delegeringen - CHECK! Jag fick ett litet häfte inför nästa genomgång.
  • Hitta en balväska - CHECK! Jag förstår inte hur jag tillslut kunde hitta en men skönt att ha allt klart till studenten nu. Jag har även bokat tid för mina naglar och bokning för baluppsättning och sminkning är klart sedan tidigare.
 
Ridpassen blev ungefär som planerat för Albertino. Vi hoppade för första gången på väldigt länge vilket gick över förväntan. Att hoppa den killen barbacka trodde jag inte jag skulle våga. Det blev en liten lugnare vecka för honom, inga dressyrträningar eller dressyrtävlingar utan bara roligheter! Nu är vi redo för lite arbete igen. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress