21 november 2017

Gymmet

Allmänt

Denna morgon började jag med ett pass på gymmet. Jag har länge velat komma igång med styrketräningen på allvar men livet har kommit mellan. Nu har jag äntligen hittat lite ledig tid (och en gymkompis) och hoppas kunna gymma 2 dagar i veckan. Jag vill stärka upp min rygg mer och gymmet ger lite mer motivation än att bara träna hemma.
 
I eftermiddag blir det ett pass med Albertino. När vi red igår hade jag bestämt mig för att ta en uteritt då jag vill passa på de dagar som jag hinner rida innan det blir mörkt. Albertino hade dock andra planer och ville vända hem vid varje korsning. Vissa dagar totalvägrar han att rida från banan och andra dagar totalvägrar han att rida på banan. Det bästa hade varit att planera upp veckans ridpass med honom men det är såklart svårt... Idag tänkte jag att vi tar ett pass på banan istället och jag hoppas att Albertino tycker att det ska bli lika roligt som jag.
Jag har börjat få lite abstinens efter att fotografera. Nu är tävlingssäsongen över men det har kommit fin snö som bidrar till ett perfekt fotolandskap. Jag hoppas att få till någon fotografering såsmåningom. 
Josefin Nilsson

Så kul att du har kommit igång med träningen på gymmet, jag märkte verkligen jättestor skillnad på mig själv i ridningen efter att jag började gymma :)

Svar: Vad roligt! Jag hoppas få se lite resultat i min egna ridning också :)
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress