29 oktober 2017

En bra söndag

Allmänt

Idag har jag haft en lugnt dag men ändå fått en hel del saker gjorda. Jag har blandannat städat och ridit hästen. Albertino fick ett pass på åkern idag och han var ganska fin. Hans kropp skulle dock behöva ett pass med bara lösgörande övningar. Det är svårt att lösgöra honom utanför banan men han har fortfarande en god energi och mycket glädje utanför banan. Jag försöker att rida på banan så lite som möjligt tills tävlingen i Kalmar. Idag red vi ut men inte över några röksvampar så Tino var betydligt mer avspänd idag än igår. Imorgon blir det uteritt med Tino där jag tänkte försöka lösgöra honom lite mer. På tisdag har jag planerat in ett dressyrpass. 


Lite kort om min söndag och planerna framöver. Jag slänger in en gammal bild på mig själv också:
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress