Bästa dressyrpasset satte vi idag! Först kämpade vi igenom de jobbiga skänkelvikningarna på långsidorna för att få Albertino superfin i traven. Därefter kämpade vi med högergaloppen som jag red riktigt bra i och efter det var han så, så fin! Jag skulle rida igenom LA:1 men red fel väg några hundra gånger då jag var helt överväldigad av min fina häst. Min tränare sa att detta program var det bästa hon sett oss göra fast det blev oändligt antal fel. En stor anledningen till detta är att jag börjar komma till ridning mer och mer för varje pass på Kalle. Tino har även satt klart sin päls och även fast han får tillskott så är han inte riktigt lika överambitiös under pälssättning som vanligtvis. Att han snubblade på förra tävlingen beror helt klart på underlaget då han var så fin innan vi red in på tävlingsbanan och bara har blivit ännu finare nu. Såklart hade jag inte kameran med mig idag bara för att vi satte vårt livs bästa pass så ni får nöja er med en bild från förra träningen med mig och Kalle. 

Det går så bra med hästarna just nu! Då får man inte glömma att stanna upp och njuta av livet.♡

Josefin

Åh så himla kul att det går så bra för er! Den känslan kan inget slå :D

Svar: Tack :) Det stämmer <3
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress