13 oktober 2017

Helg

Allmänt

Här sitter jag framför datorn och skriver till er en fredagsmorgon. En bra start på dagen! Dagens planer är att det ska bli fint väder så att jag kan klippa Albertino för att sedan rida honom på banan. Igår när vi tog ett pass med lite cavalettibommar var han fin men stel i vänsterbogen. Detta blir han lätt om han har vilat en dag eller om det är regn, blåst och kallt. Låsningen i bogen släppte efter några hundratals skänkelvikningar så idag hoppas jag att han har samma energi men är lite mjukare. Även jag ska klippa mig idag och ikväll blir det tacos. En vanlig fredag! 


Denna helg är välplanerad med roliga saker. På söndag är det klubbtävling vilket jag ser fram mot då US har anlitat min favoritdomare. (Jag kan ha lite att göra med det...;) ) Planen för lördagen var att ta det lite chill men nu ska jag iväg på en kemigre som såklart ska bli roligt. #keminörd 

Vad hittar ni på för roligt i helgen? :) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress