12 februari 2018

Vecka 7

Allmänt

Denna vecka skall jag ägna åt att göra tråkiga måsten då jag har tid över. Sadelkammaren måste städas eftersom jag inte hittade mina tömmar i helgen och insåg att det var lite oordning bland sakerna. Jag skulle även behöva kolla igenom min tävlingslåda. Kanske är det något som saknas från senaste starten som var förra året. Att läsa årets TRuppdateringar kan även vara en bra idé och anmäla till P&R som jag tänkte åka på nästa helg. En rapport skall skrivas och om allt hinner bli klart innan fredag så kan listan fyllas på med att städa foderkammaren, transportens sadelkammaren, mitt hem o.s.v. 

Helgen har jag däremot roligheter att se fram mot då jag skall iväg till en gammal kompis. Denna veckan är det även alla <3 dag och för första gången är jag ledig från sjukhus, rättegångar o.s.v. och kan spendera den som jag själv vill. KUL!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress