30 juni 2018

Liseberg 2018

Allmänt

Det var mycket människor i rörelse idag på Liseberg då det var både varmt och soligt. Kötiderna var ändå helt okej, runt 30minuter och man kunde ta sig fram överallt. I bakgrunden har vi Balder som vi åkte ett par gånger men min favorit är Loke och Helix. Jag längtar tills den nya berg och dalbanan öppnar till höst, den såg riktigt spännande (och läskig) ut!

Jag lurade med syrran att åka flumride som vi står i kön till här. Det är ett måste att bli lite blöt när det är stekande sol.

Glass i stora lass! Fast min glass hann smälta bort innan jag hade tagit klart bilden typ...

Inbakad vegansk pizza till kvällsmat vilket var så gott! Rekommenderar starkt!

Hotellrummet som vi har anlänt till var helt i min smak. Tapeterna skulle jag lätt kunna ha hemma, likaså Albert Einsteins citat.. :











Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress