Tredje sista ridpasset på Albertino blev igår. Vi red ett lösgörande ridpass i paddocken och avslutade med full galopp över de nyslagna åkrarna. Han gick med en fin energi och form hela passet och på åkern taggade han på höbalarna som han själv trodde att han kunde hoppa över. Tredje sista ridpasset är avklarat och idag blir det det näst sista. Jag tänkte låta honom hoppa idag. Imorgon blir det vårt sista ridpass och jag tänkte försöka att bara vara glad och tackam över att få sitta på hans rygg och spara tårarna tills i övermorgon då han åker. 
Jag har haft lång tid på mig att förbereda mig på avskedet men det betyder inte att det inte är lika svårt och jobbigt ändå. Nu när det är dags att packa ihop alla hans saker, bestämma vad som skall sparas, slängas och säljas så känns det som om verkligheten kommit för snabbt. Ingenting varar förevigt förutom vår kärlek till varandra. 

Josefin

Massa kramar till dig! <3

Svar: Tack! <3
Annie Johansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress