Jobbvecka nr 2 är halvt avklarad och jag trivs verkligen jättebra på jobbet. Det är roligt att köra maskin, umgås och prata med kollegorna och att få mycket beröm. Jag fick en semesterpresent igår och förra veckan blev vi blandannat bjudna på tårta och det känns så bra att även vi semesterarbetare blir inkluderade av cheferna. Hade det inte varit för att jag ska studera i höst hade jag gärna jobbat kvar efter sommaren. 

Q har jag tagit hand om de senaste dagarna. I söndags hoppade vi lite studs och ett räcke. Det går bättre och bättre med hoppningen och träning ger färdighet. I måndags red vi ut och igår, tisdag red vi ett dressyrpass. Idag tänkte jag ta ett markarbetspass. Denna veckan jobbar jag kväll (14-23) och hinner rida hästen på morgonen vilket är skönt. Jag stiger upp vid 8, åker till hästen, är i stallet 2-3 timmar, åker hem, äter lunch och kör vidare till jobbet. Det blir en hel del bilkörande men det är det värt. När jag jobbar förmiddag (06-14) är jag istället i stallet vid 15.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress