Söndag och sista dagen på julledigheten. Det har varit riktigt skönt med några veckors ledighet. Jag har haft tid för att träffa släkten och vännerna och umgås med min nya häst som gör stora framsteg varje dag. Jag har dessutom tagit lite ledigt från mina sociala medier men imorgon är jag tillbaka här igen. Jag kommer att uppdatera minst en gång om dagen och har flertalet roliga ämnen att skriva om. Jag tycker om att bjuda upp till debatt. Jag vill inte provocera men det är roligt att höra hur personer som tycker annorlunda från mig resonerar. Många gånger kan man lära sig något nytt och vidga sitt egna perspektiv. Kommande vecka har ja planerat ett inlägg om hagtid, ett inlägg om förebilder och en lägesuppdatering för Apollo och en annan för Albertino. Precis som vanligt kommer jag även att skriva vanliga vardagsinlägg om hästarna och livet. 

Har ni önskemål om ett specifikt åsiktsinlägg eller ämne som jag bör ta upp? Kommentera!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress