9 augusti 2018

Går på helg 23:00

Allmänt

Idag, torsdag jobbar jag mitt sista kvällspass för denna veckan. Därefter har jag bara en jobbvecka kvar och på tisdagen veckan därefter börjar jag skolan. Det är lite typiskt att jag har jobbat kväll denna vecka och därmed missat en hoppträning men samtidigt är det skönt att vara helt ledig fredagen. I helgen ska jag sova första nätterna i min lägenhet och även ha spelkväll vilket kommer att bli roligt. 

Nu är jag påväg till Q för att rida ett dressyrpass på banan. Det känns som evigheter sedan jag red honom då jag inte har varit hos honom under hela veckan. Imorgon tänkte jag hoppa och på lördag rida ut. Förresten hoppade jag och Albertino en oxer på 80cm häromdagen. Världens smalaste oxer men jag tyckte ända att han var världens duktigaste. Han hoppar allt man styr på bara man litar på honom och låter honom bestämma avsprångspunkten. Jag har bestämt mig för att hoppa 50- och 70cm på pay&jumpen. 

Ha en trevlig dag! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress