1 oktober 2018

Mental träning

Allmänt

Idag har det varit stort fokus på metal träning. På förmiddagen var jag på en föreläsning och lyssnade på den duktiga talaren Martin Lidberg. Martin Lidberg är gammal världsmästare i brottning och har även vunnit tvprogram som mästarnas mästare, let´s dance och superstars. Hans mentala styrka har varit en viktig nyckel i hans framgångar. Det var en inspirerande föreläsning och efteråt bjöds det såklart på god mat. Mitt på dagen fick Albertino nya skor och ikväll var vi ute på en runda i skogen med två andra ponnyer i stallet. Jag har också skrivit på ett nytt anställningsavtal idag och bokat in en träningstid hos Ljungby Boxningsklubb. Jag har under en längre tid velat ta boxningslektioner och nu blir det äntligen av. Jag fick dessutom 100% rabbat på kursen "Första hjälpen inför tävling med EFT" hos "Horse in mind" idag och har tillgång till hela kursmaterialet värt 2 300kr fram till sista december. Jag tänkte skriva en recension av kursen här på bloggen så fort jag är klar med den! Den har precis lanserats.
 
En bättre måndagslunch
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress