Nu är denna vecka äntligen över!

Det har varit en hektisk vecka med mycket att göra. Fullt fokus på konstruktionen som vi hade uppskrivning i, idag. Jag vet att jag gick miste om något poäng på en uppgift men annars gick det mycket bra. Fokus i andra hand har varit hästarna. Båda har fått alla sina ridpass. Idag fick Albertino komma ut på en skogstur. Jag tog med mig kameran för att kunna ta några fina höstbilder men hade glömt minnsekortet i datorn så det blev ganska misslyckat. Jag hoppas på att kunna få fina bilder imorgon. Det har även varit riktigt, riktigt varmt i Ljungby idag. Varmast i hela Sverige faktiskt så det har varit perfekt väder för att bygga och åka zipline med klassen. 

Imorgon, lördag ska jag träna med Q på morgonen och efter det ska jag ut med Albertino och fotografera. Efter stallet kör jag till Växjö och jobbar med en hemsida, sen kör jag tillbaka till stallet och släpper in Albertino och sedan kör jag tilll min mormor och morfar och äter middag. 

På söndag ska jag färdigställa en rapport och en skiss. Jag bör även veckohandla och såklart ska hästarna tas hand om.
 
Trevlig helg!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress