14 januari 2019

Vecka 3

Allmänt

Godmorgon!
Det är en ny vecka med nya utmaningar. Skolan har denna vecka en tävling som jag och en klasskompis har blivit utsedda till domare för. Utöver tävlingen har vi även ett möte med ett företag som vi gör ett projektarbete med. Jag tänkte även försöka göra klart teoridelen i truckutbildningen som vi har påbörjat nu. Utöver skolan har jag även några pass med Albertino, Apollo och Quatermaster att se fram mot. 
 
Min veckoplanering:

Måndag: Plugg, Apollo och Albertino får varsitt pass på banan. 
Tisdag: Pluggdag + rida Q
Onsdag: Möte, Apollo och Albertino får gå ett pass på banan.
Torsdag: Pluggdag
Fredag: Rida Q, Apollo och Albertino rids. Förhoppningsvis hinner jag rida ut någon av mina hästar.
Lördag: Uteritt med Albertino och Apollo
Söndag: Uteritt med Albertino och Apollo, Q rids på kvällen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress