31 juli 2014

Vi vann!

Allmänt

Göteborgsgänget kom ut till oss på lite grillat. Mästerkocken Annie grillade kött, korv och majs.:) jag vann även i armbrytning mot Robert, (känner mig lika stark som Pippi). Vi käkade glass, ananas och melon också, gottit.
Vi spelade även brännboll. Mitt lag bestod av Mig, Robert, Samuel, Elin, John och Ida. I motståndarlaget var det bara 45 plussare. Jag fick vara brännare och jag brände ut hela motståndarlaget! Haha, känns som ett gott betyg som brännare.. Jag tror det är min grej;)
Vi vann ju såklart , tjoho.

Idag har jag lärt mig att slå med brännbollsrack :)

Nu har jag duschat av mina tår och fötter. Dom hade visst råkat bli fulla med gräs. När ska gräset förstå att gräs och gräsallergiker inte går ihop?;D
Ha det gött:)
Robert

Tack för en jätte trevlig kväll med god mat o dryck och en rysligt spännande brännbolls match där du Annie gjorde enastående prestation ..... Vita Volvon

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress